Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛятуринська, С. Е.-
dc.contributor.authorЛятуринская, С. Э.-
dc.contributor.authorLiaturynska, S.-
dc.date.accessioned2019-08-14T06:58:12Z-
dc.date.available2019-08-14T06:58:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛятуринська С. Е. Аналіз реакції на ідеї Ч. В. Еліота в науковому просторі США / С. Е. Лятуринська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 3-11.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню сприйняття постаті та новацій 22 президента Гарварду Ч.В. Еліота науковцями, осв– ітянами, письменниками, філософами та ін. В роботі представ– лені два табори, на які розділилася освітня еліта США: ті, хто підтримував організаційно–педагогічні кроки з поліпшення надан– ня освітніх послуг, та ті, хто наполягали на продовженні класич– них традицій у вищій школі. Надані факти дають змогу оцінити неймовірний вплив цієї персоналії на хід еволюції вищої освіти США. This paper investigates 22 Harvard President C.W Eliot’s personality and innovations perception by scholars, educators, writers, philosophers, etc. The paper presents the two camps into which the educational elite of the U.S. divided, those who supported the organizational and pedagogical steps to improve the educational services and those who insisted on the continuation of the classical traditions in higher education. Facts presented in the article allow us to estimate the impact of this incredible personality on the U.S. higher education evolution.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectамериканська вища освітаuk
dc.subjectреформаuk
dc.subjectГарвардuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectуправлінецьuk
dc.subjectреакціяuk
dc.subjectнауковий простірuk
dc.subjectAmerican higher educationuk
dc.subjectreformuk
dc.subjectHarvarduk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectmanageruk
dc.subjectresponseuk
dc.subjectscientific spaceuk
dc.titleАналіз реакції на ідеї Ч. В. Еліота в науковому просторі СШАuk
dc.title.alternativeАнализ реакции на идеи Ч. У. Элиота в научном пространстве СШАuk
dc.title.alternativeAnalysis of responses to C. W. Eliot’s ideas in the U. S. scientific spaceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf149.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.