Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096
Title: Аналіз реакції на ідеї Ч. В. Еліота в науковому просторі США
Other Titles: Analysis of responses to C. W. Eliot’s ideas in the U. S. scientific space
Authors: Лятуринська, С. Е.
Liaturynska, S.
Keywords: американська вища освіта
реформа
Гарвард
педагог
управлінець
реакція
науковий простір
American higher education
reform
Harvard
teacher
manager
response
scientific space
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лятуринська С. Е. Аналіз реакції на ідеї Ч. В. Еліота в науковому просторі США / С. Е. Лятуринська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 3-11.
Abstract: Статтю присвячено дослідженню сприйняття постаті та новацій 22 президента Гарварду Ч.В. Еліота науковцями, освітянами, письменниками, філософами та ін. В роботі представлені два табори, на які розділилася освітня еліта США: ті, хто підтримував організаційно–педагогічні кроки з поліпшення надання освітніх послуг, та ті, хто наполягали на продовженні класичних традицій у вищій школі. Надані факти дають змогу оцінити неймовірний вплив цієї персоналії на хід еволюції вищої освіти США. This paper investigates 22 Harvard President C.W Eliot’s personality and innovations perception by scholars, educators, writers, philosophers, etc. The paper presents the two camps into which the educational elite of the U.S. divided, those who supported the organizational and pedagogical steps to improve the educational services and those who insisted on the continuation of the classical traditions in higher education. Facts presented in the article allow us to estimate the impact of this incredible personality on the U.S. higher education evolution.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf149.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.