Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3092
Title: Метод контент-аналізу у проведенні ґендерної експертизи змісту підручників для середньої школи
Authors: Басюк, Л. Б.
Keywords: контент-аналіз
ґендерна орієнтованість
шкільний підручник
середня освіта
контент-анализ
гендерная ориентированность
школьный учебник
content analysis
gender orientation
school textbook
secondary education
среднее образование
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Басюк Л. Б. Метод контент-аналізу у проведенні ґендерної експертизи змісту підручників для середньої школи / Л. Б. Басюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 242-249.
Abstract: У статті актуалізовано питання ґендерно-збалансованого змісту навчальної літератури та розглянуто особливості застосування методу контент-аналізу при встановленні ґендерного балансу змісту сучасних підручників для загальноосвітньої школи. В статье актуализирован вопрос гендерно-сбалансированного содержания учебной литературы и рассмотрены особенности применения метода контент-анализа при установлении гендерного баланса содержания современных учебников для общеобразовательной школы. The question of the gender-balanced maintenance of educational literatureis actualizedin the article. Application features of the content analysismethod in case of gender balance establishment of the contents of the modern textbooks for comprehensive schoolis considered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3092
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Basyyk.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.