Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3092
Назва: Метод контент-аналізу у проведенні ґендерної експертизи змісту підручників для середньої школи
Автори: Басюк, Л. Б.
Ключові слова: контент-аналіз
ґендерна орієнтованість
шкільний підручник
середня освіта
контент-анализ
гендерная ориентированность
школьный учебник
content analysis
gender orientation
school textbook
secondary education
среднее образование
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Басюк Л. Б. Метод контент-аналізу у проведенні ґендерної експертизи змісту підручників для середньої школи / Л. Б. Басюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 242-249.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано питання ґендерно-збалансованого змісту навчальної літератури та розглянуто особливості застосування методу контент-аналізу при встановленні ґендерного балансу змісту сучасних підручників для загальноосвітньої школи. В статье актуализирован вопрос гендерно-сбалансированного содержания учебной литературы и рассмотрены особенности применения метода контент-анализа при установлении гендерного баланса содержания современных учебников для общеобразовательной школы. The question of the gender-balanced maintenance of educational literatureis actualizedin the article. Application features of the content analysismethod in case of gender balance establishment of the contents of the modern textbooks for comprehensive schoolis considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3092
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Basyyk.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.