Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Title: Критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки
Other Titles: Критерії та показники оцінювання інтонаційної культури майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки
Criteria and indicators for evaluating intonation culture of future music teachers in the process of preparing the piano
Authors: Чжао, Син
Чжао, Сін
Zhao, Хing
Keywords: интонация
интонационная культура
интонационная выразительность
критерии
показатели
інтонація
інтонаційна культура
інтонаційна виразність
критерії
показники
intonation
intonation culture
expressive intonation
criteria
indicators
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Чжао Син. Критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки / Син Чжао // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 203-209.
Abstract: В статье описываются основные критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в их фортепианной подготовке. Показано соответствие предложенных критериев компонентам интонационной культуры студентов. У статті описуються основні критерії та показники оцінювання інтонаційної культури майбутніх учителів музики в їх фортепіанній підготовці. Показано відповідність запропонованих критеріїв компонентам інтонаційної культури студентів. The article is described the main evaluation of criteria and indicators of intonational culture of future teachers of piano music in their preparation. The proposed criteria is corresponding components of intonational culture of students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhao Хing.pdf522.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.