Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжао, Син-
dc.contributor.authorЧжао, Сін-
dc.contributor.authorZhao, Хing-
dc.date.accessioned2019-08-13T10:33:59Z-
dc.date.available2019-08-13T10:33:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧжао Син. Критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки / Син Чжао // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 203-209.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086-
dc.description.abstractВ статье описываются основные критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в их фортепианной подготовке. Показано соответствие предложенных критериев компонентам интонационной культуры студентов. У статті описуються основні критерії та показники оцінювання інтонаційної культури майбутніх учителів музики в їх фортепіанній підготовці. Показано відповідність запропонованих критеріїв компонентам інтонаційної культури студентів. The article is described the main evaluation of criteria and indicators of intonational culture of future teachers of piano music in their preparation. The proposed criteria is corresponding components of intonational culture of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectинтонацияuk
dc.subjectинтонационная культураuk
dc.subjectинтонационная выразительностьuk
dc.subjectкритерииuk
dc.subjectпоказателиuk
dc.subjectінтонаціяuk
dc.subjectінтонаційна культураuk
dc.subjectінтонаційна виразністьuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectintonationuk
dc.subjectintonation cultureuk
dc.subjectexpressive intonationuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectindicatorsuk
dc.titleКритерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовкиuk
dc.title.alternativeКритерії та показники оцінювання інтонаційної культури майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовкиuk
dc.title.alternativeCriteria and indicators for evaluating intonation culture of future music teachers in the process of preparing the pianouk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhao Хing.pdf522.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.