Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чжао, Син | - |
dc.contributor.author | Чжао, Сін | - |
dc.contributor.author | Zhao, Хing | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-13T10:33:59Z | - |
dc.date.available | 2019-08-13T10:33:59Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Чжао Син. Критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки / Син Чжао // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 203-209. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086 | - |
dc.description.abstract | В статье описываются основные критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в их фортепианной подготовке. Показано соответствие предложенных критериев компонентам интонационной культуры студентов. У статті описуються основні критерії та показники оцінювання інтонаційної культури майбутніх учителів музики в їх фортепіанній підготовці. Показано відповідність запропонованих критеріїв компонентам інтонаційної культури студентів. The article is described the main evaluation of criteria and indicators of intonational culture of future teachers of piano music in their preparation. The proposed criteria is corresponding components of intonational culture of students. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | интонация | uk |
dc.subject | интонационная культура | uk |
dc.subject | интонационная выразительность | uk |
dc.subject | критерии | uk |
dc.subject | показатели | uk |
dc.subject | інтонація | uk |
dc.subject | інтонаційна культура | uk |
dc.subject | інтонаційна виразність | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | intonation | uk |
dc.subject | intonation culture | uk |
dc.subject | expressive intonation | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | indicators | uk |
dc.title | Критерии и показатели оценивания интонационной культуры будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки | uk |
dc.title.alternative | Критерії та показники оцінювання інтонаційної культури майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Criteria and indicators for evaluating intonation culture of future music teachers in the process of preparing the piano | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zhao Хing.pdf | 522.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.