Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Назва: Теоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностики
Автори: Матвєєва, О. О.
Ключові слова: теоретичний аналіз
педагогічна діагностика
психодіагностика
theoretical analysis
pedagogical diagnostics
psiholodgical diagnostics
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Матвєєва О. О. Теоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностики / О. О. Матвєєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 164-172.
Короткий огляд (реферат): У статті проведений аналіз стану теоретичної розробленості проблем педагогічної діагностики кінця XX-початку XXI ст. Розкрито методологічне значення для педагогічної діагностики видів діагностування, що були досліджені у психодіагностиці. В статье проведен анализ состояния теоретической разработанности проблем педагогической диагностики конца XX-начала XXI вв. In article is organized analysis of the condition theoretical problems of the pedagogical diagnostics end XX begin XXI vv. Revealled metodological importance for pedagogical diagnostics type of diagnostics, determined psiholodgical diagnostics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matveyeva.pdf523.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.