Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвєєва, О. О.-
dc.date.accessioned2019-08-13T09:59:40Z-
dc.date.available2019-08-13T09:59:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатвєєва О. О. Теоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностики / О. О. Матвєєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 164-172.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078-
dc.description.abstractУ статті проведений аналіз стану теоретичної розробленості проблем педагогічної діагностики кінця XX-початку XXI ст. Розкрито методологічне значення для педагогічної діагностики видів діагностування, що були досліджені у психодіагностиці. В статье проведен анализ состояния теоретической разработанности проблем педагогической диагностики конца XX-начала XXI вв. In article is organized analysis of the condition theoretical problems of the pedagogical diagnostics end XX begin XXI vv. Revealled metodological importance for pedagogical diagnostics type of diagnostics, determined psiholodgical diagnostics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectтеоретичний аналізuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectпсиходіагностикаuk
dc.subjecttheoretical analysisuk
dc.subjectpedagogical diagnosticsuk
dc.subjectpsiholodgical diagnosticsuk
dc.titleТеоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matveyeva.pdf523.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.