Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Title: Теоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностики
Authors: Матвєєва, О. О.
Keywords: теоретичний аналіз
педагогічна діагностика
психодіагностика
theoretical analysis
pedagogical diagnostics
psiholodgical diagnostics
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Матвєєва О. О. Теоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностики / О. О. Матвєєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 164-172.
Abstract: У статті проведений аналіз стану теоретичної розробленості проблем педагогічної діагностики кінця XX-початку XXI ст. Розкрито методологічне значення для педагогічної діагностики видів діагностування, що були досліджені у психодіагностиці. В статье проведен анализ состояния теоретической разработанности проблем педагогической диагностики конца XX-начала XXI вв. In article is organized analysis of the condition theoretical problems of the pedagogical diagnostics end XX begin XXI vv. Revealled metodological importance for pedagogical diagnostics type of diagnostics, determined psiholodgical diagnostics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matveyeva.pdf523.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.