Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3048
Назва: Развитие личности студента на основе индивидуальной когнитивно-смысловой структуры
Інші назви: Розвиток особистості студента на основі індивідуальної когнітивно-смислової структури
Development of student,s personality on the basis of individual sense-cognitive structure
Автори: Сергеева, Т. В.
Сергеєва, Т. В.
Sergeeva, T. V.
Ключові слова: эко-гуманистическая технология саморазвития
индивидуальная когнитивно-смысловая структура
психологическая метакомпетентность
еко-гуманістична технологія саморозвитку
індивідуальна когнітивно смислова структура
психологічна метакомпетентність
eco-humanistic technology of self-development
individual sense-cognitive structure
psychological metacompetence
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сергеева Т. В. Развитие личности студента на основе индивидуальной когнитивно-смысловой структуры / Т. В. Сергеева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 29-38.
Короткий огляд (реферат): Индивидуальная когнитивно-смысловая структура личности выступает ключевым объектом развивающего влияния в эко-гуманистической технологии саморазвития. Она центрирована вокруг эко-антропного взаимодействия и строится на основе психологической метакомпетентности, где понимание психологических закономерностей саморазвития создает личностные, социальные и экзистенциальные перспективы целенаправленного саморазвития экзистенциально эффективной личности в условиях обучения в ВУЗе. Індивідуальна когнітивно смислова структура особистості виступає ключовим об’єктом розвиваючого впливу в еко-гуманістичній технології саморозвитку. Вона центрована навколо екоантропної взаємодії і будується на основі психологічної метакомпетентності, де розуміння психологічних закономірностей саморозвитку створює особистісні, соціальні і екзистенційні перспективи цілеспрямованого саморозвитку екзистенційно ефективної особистості в умовах навчання в ВНЗ. Individual sense-cognitive structure of a personality is the key object of developmental influence in eco-humanistic technology of self-development. It is centered around eco-anthropic interaction and is based on the psychological metacompetence where understanding of psychological patterns of self-development creates personal, social and existential perspectives of purposeful self-development of the existentially effective personality under conditions of training at a university.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3048
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sergeeva.pdf983.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.