Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3048
Назва: | Развитие личности студента на основе индивидуальной когнитивно-смысловой структуры |
Інші назви: | Розвиток особистості студента на основі індивідуальної когнітивно-смислової структури Development of student,s personality on the basis of individual sense-cognitive structure |
Автори: | Сергеева, Т. В. Сергеєва, Т. В. Sergeeva, T. V. |
Ключові слова: | эко-гуманистическая технология саморазвития индивидуальная когнитивно-смысловая структура психологическая метакомпетентность еко-гуманістична технологія саморозвитку індивідуальна когнітивно смислова структура психологічна метакомпетентність eco-humanistic technology of self-development individual sense-cognitive structure psychological metacompetence |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Сергеева Т. В. Развитие личности студента на основе индивидуальной когнитивно-смысловой структуры / Т. В. Сергеева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 29-38. |
Короткий огляд (реферат): | Индивидуальная когнитивно-смысловая структура личности выступает ключевым объектом развивающего влияния в эко-гуманистической технологии саморазвития. Она центрирована вокруг эко-антропного взаимодействия и строится на основе психологической метакомпетентности, где понимание психологических закономерностей саморазвития создает личностные, социальные и экзистенциальные перспективы целенаправленного саморазвития экзистенциально эффективной личности в условиях обучения в ВУЗе. Індивідуальна когнітивно смислова структура особистості виступає ключовим об’єктом розвиваючого впливу в еко-гуманістичній технології саморозвитку. Вона центрована навколо екоантропної взаємодії і будується на основі психологічної метакомпетентності, де розуміння психологічних закономірностей саморозвитку створює особистісні, соціальні і екзистенційні перспективи цілеспрямованого саморозвитку екзистенційно ефективної особистості в умовах навчання в ВНЗ. Individual sense-cognitive structure of a personality is the key object of developmental influence in eco-humanistic technology of self-development. It is centered around eco-anthropic interaction and is based on the psychological metacompetence where understanding of psychological patterns of self-development creates personal, social and existential perspectives of purposeful self-development of the existentially effective personality under conditions of training at a university. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3048 |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sergeeva.pdf | 983.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.