Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3048
Title: | Развитие личности студента на основе индивидуальной когнитивно-смысловой структуры |
Other Titles: | Розвиток особистості студента на основі індивідуальної когнітивно-смислової структури Development of student,s personality on the basis of individual sense-cognitive structure |
Authors: | Сергеева, Т. В. Сергеєва, Т. В. Sergeeva, T. V. |
Keywords: | эко-гуманистическая технология саморазвития индивидуальная когнитивно-смысловая структура психологическая метакомпетентность еко-гуманістична технологія саморозвитку індивідуальна когнітивно смислова структура психологічна метакомпетентність eco-humanistic technology of self-development individual sense-cognitive structure psychological metacompetence |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Сергеева Т. В. Развитие личности студента на основе индивидуальной когнитивно-смысловой структуры / Т. В. Сергеева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 29-38. |
Abstract: | Индивидуальная когнитивно-смысловая структура личности выступает ключевым объектом развивающего влияния в эко-гуманистической технологии саморазвития. Она центрирована вокруг эко-антропного взаимодействия и строится на основе психологической метакомпетентности, где понимание психологических закономерностей саморазвития создает личностные, социальные и экзистенциальные перспективы целенаправленного саморазвития экзистенциально эффективной личности в условиях обучения в ВУЗе. Індивідуальна когнітивно смислова структура особистості виступає ключовим об’єктом розвиваючого впливу в еко-гуманістичній технології саморозвитку. Вона центрована навколо екоантропної взаємодії і будується на основі психологічної метакомпетентності, де розуміння психологічних закономірностей саморозвитку створює особистісні, соціальні і екзистенційні перспективи цілеспрямованого саморозвитку екзистенційно ефективної особистості в умовах навчання в ВНЗ. Individual sense-cognitive structure of a personality is the key object of developmental influence in eco-humanistic technology of self-development. It is centered around eco-anthropic interaction and is based on the psychological metacompetence where understanding of psychological patterns of self-development creates personal, social and existential perspectives of purposeful self-development of the existentially effective personality under conditions of training at a university. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3048 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sergeeva.pdf | 983.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.