Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3044
Назва: Дидактична підготовка майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі: проблеми і чинники вдосконалення
Автори: Авраменко, Богдана Володимирівна
Авраменко, Богдана Владимировна
Avramenko, Bohdana Volodymyrivna
Ключові слова: аспірантура
навчання в аспірантурі
проблеми організації дидактичної підготовки аспірантів
фактори формування дидактичної культури аспірантів
аспирантура
обучение в аспирантуре
проблемы организации дидактической подготовки аспирантов
факторы формирования дидактической культуры аспирантов
postgraduate study
training in postgraduate study
organization process of didactic preparation of post-graduate students
didactic culture of post-graduate students
formation conditions of didactic culture of post-graduate students
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Авраменко Б.В. Дидактична підготовка майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі: проблеми і чинники вдосконалення / Б.В. Авраменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 12-18.
Короткий огляд (реферат): Науково-освітній простір аспірантури дозволяє розширити різноманітність педагогічно керованих процесів, спрямованих на особистісне та професійне становлення аспірантів як майбутніх науково-педагогічних кадрів вищої школи. При цьому особлива роль належить процесу організації дидактичної підготовки аспірантів, зокрема, формуванню в них дидактичної культури. Особливий інтерес викликає аспект, пов’язаний з виявленням основних проблем, вирішення яких є необхідним для забезпечення ефективності данного процесу. Його розкриттю присвячена дана стаття. Научно-образовательное пространство аспирантуры позволяет расширить многообразие педагогически управляемых процессов, направленных на личностное и профессиональное становления аспирантов как будущих научно-педагогических кадров высшей школы. При этом, особая роль принадлежит процессу организации дидактической подготовки аспирантов, в частности, формированию у них дидактической культуры. Особый интерес вызывает аспект, связанный с выявлением основных проблем, разрешение которых необходимо для обеспечения эффективности данного процесса. Его раскрытию посвящена данная статья. The scientifically-educational space of postgraduate study allows to expand variety of processes, operated by pedagogics, directed on personal and professional development of post-graduate students as the future scientific and pedagogical staff of the higher school. Thus, the special role belongs to the organization of didactic preparation process of post-graduate students, particularly to their didactic culture formation. Special interest causes the aspect connected with a background of conditions, necessary for efficiency support of the given process. The article is dedicated to its disclosure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3044
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avramenko.pdf514.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.