Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Авраменко, Богдана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Авраменко, Богдана Владимировна | - |
dc.contributor.author | Avramenko, Bohdana Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-13T08:13:48Z | - |
dc.date.available | 2019-08-13T08:13:48Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Авраменко Б.В. Дидактична підготовка майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі: проблеми і чинники вдосконалення / Б.В. Авраменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 12-18. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3044 | - |
dc.description.abstract | Науково-освітній простір аспірантури дозволяє розширити різноманітність педагогічно керованих процесів, спрямованих на особистісне та професійне становлення аспірантів як майбутніх науково-педагогічних кадрів вищої школи. При цьому особлива роль належить процесу організації дидактичної підготовки аспірантів, зокрема, формуванню в них дидактичної культури. Особливий інтерес викликає аспект, пов’язаний з виявленням основних проблем, вирішення яких є необхідним для забезпечення ефективності данного процесу. Його розкриттю присвячена дана стаття. Научно-образовательное пространство аспирантуры позволяет расширить многообразие педагогически управляемых процессов, направленных на личностное и профессиональное становления аспирантов как будущих научно-педагогических кадров высшей школы. При этом, особая роль принадлежит процессу организации дидактической подготовки аспирантов, в частности, формированию у них дидактической культуры. Особый интерес вызывает аспект, связанный с выявлением основных проблем, разрешение которых необходимо для обеспечения эффективности данного процесса. Его раскрытию посвящена данная статья. The scientifically-educational space of postgraduate study allows to expand variety of processes, operated by pedagogics, directed on personal and professional development of post-graduate students as the future scientific and pedagogical staff of the higher school. Thus, the special role belongs to the organization of didactic preparation process of post-graduate students, particularly to their didactic culture formation. Special interest causes the aspect connected with a background of conditions, necessary for efficiency support of the given process. The article is dedicated to its disclosure. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | аспірантура | uk |
dc.subject | навчання в аспірантурі | uk |
dc.subject | проблеми організації дидактичної підготовки аспірантів | uk |
dc.subject | фактори формування дидактичної культури аспірантів | uk |
dc.subject | аспирантура | uk |
dc.subject | обучение в аспирантуре | uk |
dc.subject | проблемы организации дидактической подготовки аспирантов | uk |
dc.subject | факторы формирования дидактической культуры аспирантов | uk |
dc.subject | postgraduate study | uk |
dc.subject | training in postgraduate study | uk |
dc.subject | organization process of didactic preparation of post-graduate students | uk |
dc.subject | didactic culture of post-graduate students | uk |
dc.subject | formation conditions of didactic culture of post-graduate students | uk |
dc.title | Дидактична підготовка майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі: проблеми і чинники вдосконалення | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Avramenko.pdf | 514.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.