Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 137
Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | Здоров’язбереження молоді як пріоритетний напрямок модернізації системи педагогічної освіти : навчально-методичний посібник для студентів педагогічних університетів | Буховець, Божена Олегівна; Bukhovets, Bozhena Olegivna; Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna; Ємельянова, Дар’я Володимирівна; Зайдун, Д. А. |
2024 | Навчально-методичний посібник з граматики англійської мови | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna; Ємельянова, Дар’я Володимирівна |
2024 | Навчальний посібник до дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)) | Оськіна, Наталія Олександрівна; Oskina, Natalia Oleksandrivna |
2024 | Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня з дисципліни «Інтерпретація англомовного художнього тексту» спеціальностей 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)) | Oskina, Natalia Oleksandrivna; Оськіна, Наталія Олександрівна |
2024 | Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня з дисципліни «Практична граматика (англійська мова)» спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (корейська)) | Yumrukuz, Anastasia Anatoliivna; Юмрукуз, Анастасія Анатоліївна |
2024 | Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Історія англійської мови та літератури» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)); 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)) | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
2024 | Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 3-го року навчання спеціальностей: 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)) / | Стрига, Елеонора Вячеславівна; Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
2024 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 3-го року навчання спеціальностей: 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)) | Стрига, Елеонора Вячеславівна; Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
2024 | Методологічні засади навчання англійської мови здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти медичного факультету напрямку ,,спеціальна освіта’’ у сучасному освітньому просторі | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
2024 | Щодо питання про зміст курсу іноземної мови за професійним спрямуванням для здобувачів першого (бакалаврьского) рівня вищої освіти медичного факультету напрямку «Спеціальна освіта» | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
2024 | Принципи розробки вправ за комунікативним підходом для здобувачів першого (бакалаврьского) рівня вищої освіти медичного факультету з урахуванням когнітивно-прагматичного аспекту іншомовних компетенцій | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
2024 | Теоретичні засади китайськомовного спілкування (стилістика)" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (китайська )) | Оськіна, Наталія Олександрівна; Oskina, Natalia Oleksandrivna |
2024 | Методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів з курсу «Наукові комунікації іноземною мовою» (для здобувачів другого (магістрського) рівня вищої освіти галузі знань 01 «Педагогіка» Спеціальність: 014 Середня освіта, спеціалізації «Фізична культура», денної та заочної форми навчання) | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna; Ємельянова, Дар’я Володимирівна |
2024 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Практична граматика (англійська мова)» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)). Частина 1, 2, 3 | Стрига, Елеонора Вячеславівна; Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
2024 | Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни ОК 2 «Наукова комунікація іноземною мовою» (для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 освіта / педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура)) | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna; Ємельянова, Дар’я Володимирівна |
2024 | Навчальний посібник «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
2023 | Навчальний посібник з дисципліни «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
2023 | Role of internationalization in the national university rankings: a case study of poland and ukraine | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna; Ostenda, Aleksander; Nestorenko, Oleksandr; Makarenko, Tamara |
2023 | Методичні рекомендації для проведення практичних занять з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Частина ІІІ (The Passive Voice, The Sequence of Tenses The Imperative Mood, The Infinitive The Present Participle, The Past Participle, The Gerund, The Subjunctive Mood) для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 016 Спеціальна освіта | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
2023 | Методичні рекомендації для проведення практичних занять з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Частина ІІ (The Numeral, The Verbs to Be, to Have, Modal Verbs, Indefinite (Simple) Tenses, Future-in-the-Past Simple, Сontinuous Tenses, Perfect Tenses, Perfect Continuous Tenses) для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 016 Спеціальна освіта | Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 137