Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Назва: Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр
Інші назви: Experimental methods for studying lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Ключові слова: затримка психічного розвитку
лексико-семантична сторона мовлення
діагностична робота
пасивний предметний словник
mental retardation
lexical-semantic aspect of speech
diagnostic work
the passive subject dictionary
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Соколова Г.Б. Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр. / Г.Б. Соколова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 130-138.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку та надано узагальнені результати діагностичної роботи. The paper presents experimental approaches to lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation and are generalizing the results of diagnostic work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.