Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.date.accessioned2019-08-07T09:52:22Z-
dc.date.available2019-08-07T09:52:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСоколова Г.Б. Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр. / Г.Б. Соколова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 130-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941-
dc.description.abstractУ статті представлено експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку та надано узагальнені результати діагностичної роботи. The paper presents experimental approaches to lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation and are generalizing the results of diagnostic work.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectлексико-семантична сторона мовленняuk
dc.subjectдіагностична роботаuk
dc.subjectпасивний предметний словникuk
dc.subjectmental retardationuk
dc.subjectlexical-semantic aspect of speechuk
dc.subjectdiagnostic workuk
dc.subjectthe passive subject dictionaryuk
dc.titleЕкспериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпрuk
dc.title.alternativeExperimental methods for studying lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokolova.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.