Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Title: | Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр |
Other Titles: | Экспериментальные методы исследования лексико-семантической стороны речи у детей с задержкой психического развития Experimental methods for studying lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation |
Authors: | Соколова, Ганна Борисівна Соколова, Анна Борисовна Sokolova, Hanna Borysivna |
Keywords: | затримка психічного розвитку лексико-семантична сторона мовлення діагностична робота пасивний предметний словник задержка психического развития лексико-семантическая сторона речи диагностическая работа пассивный предметный словарь mental retardation lexical-semantic aspect of speech diagnostic work the passive subject dictionary |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Соколова Г.Б. Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр. / Г.Б. Соколова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 130-138. |
Abstract: | У статті представлено експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку та надано узагальнені результати діагностичної роботи. В статье представлены экспериментальные методы исследования лексико-семантической стороны речи у детей с задержкой психического развития и обобщающие результаты диагностической работы. The paper presents experimental approaches to lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation and are generalizing the results of diagnostic work. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sokolova.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.