Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Title: Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр
Other Titles: Экспериментальные методы исследования лексико-семантической стороны речи у детей с задержкой психического развития
Experimental methods for studying lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation
Authors: Соколова, Ганна Борисівна
Соколова, Анна Борисовна
Sokolova, Hanna Borysivna
Keywords: затримка психічного розвитку
лексико-семантична сторона мовлення
діагностична робота
пасивний предметний словник
задержка психического развития
лексико-семантическая сторона речи
диагностическая работа
пассивный предметный словарь
mental retardation
lexical-semantic aspect of speech
diagnostic work
the passive subject dictionary
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Соколова Г.Б. Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр. / Г.Б. Соколова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 130-138.
Abstract: У статті представлено експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку та надано узагальнені результати діагностичної роботи. В статье представлены экспериментальные методы исследования лексико-семантической стороны речи у детей с задержкой психического развития и обобщающие результаты диагностической работы. The paper presents experimental approaches to lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation and are generalizing the results of diagnostic work.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokolova.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.