Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/293
Назва: Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови
Інші назви: Formation of speech activity of children of the senior preschool age in the process of teaching English
Автори: Бойко, Ольга Вікторівна
Boyko, Olga Victorivna
Ключові слова: англомовна мовленнєва активність
мотиваційний критерій
змістовий критерій
вольовий критерій
комунікативна спрямованість
диференційовано-індивідуалізований підхід
емоційні стимули навчання
foreign speech activity
criteria: motivational
substantial
volitional
communicative tendency
differentiation and individualization of teaching
emotional stimulus of teaching
Дата публікації: 2008
Видавництво: Маріупольський державний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ольга Вікторівна Бойко; наук. кер. К. Й. Щербакова; Маріупол. держ. гуманіт. ун-т. – Маріуполь, 2008. – 231 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена проблемі формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови. У роботі розкрито зміст навчання англійської мови, сутність та особливості формування англомовної мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку, розроблено та експериментально перевірено модель формування цієї якості, визначено основні критерії та їх показники, педагогічні умови формування англомовної мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови: комунікативна спрямованість процесу навчання; диференційовано-індивідуалізований підхід до навчання; наявність позитивних емоційних стимулів навчання. The scientific work is devoted to the problem of forming of the senior preschool children's speech activity in process of teaching English. The dissertation lays bare the content of teaching English and forming of the senior preschool children's speech activity peculiarities; the model and the methodology of step by step forming of this feature are made, the main criteria (motivational, substantial, volitional) and factors, pedagogical conditions of forming of the senior preschool children's speech activity in process of teaching English are also defined in thesis. They are: communicative tendency of the teaching process, taking into account the age-specific features of children, differentiation and individualization of teaching, organized in interactive mode, presence of children's positive emotional stimulus.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/293
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БОЙКО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА .pdf4.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.