Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorBoyko, Olga Victorivna-
dc.date.accessioned2018-09-10T13:03:15Z-
dc.date.available2018-09-10T13:03:15Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationФормування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ольга Вікторівна Бойко; наук. кер. К. Й. Щербакова; Маріупол. держ. гуманіт. ун-т. – Маріуполь, 2008. – 231 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/293-
dc.description.abstractДисертація присвячена проблемі формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови. У роботі розкрито зміст навчання англійської мови, сутність та особливості формування англомовної мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку, розроблено та експериментально перевірено модель формування цієї якості, визначено основні критерії та їх показники, педагогічні умови формування англомовної мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови: комунікативна спрямованість процесу навчання; диференційовано-індивідуалізований підхід до навчання; наявність позитивних емоційних стимулів навчання. The scientific work is devoted to the problem of forming of the senior preschool children's speech activity in process of teaching English. The dissertation lays bare the content of teaching English and forming of the senior preschool children's speech activity peculiarities; the model and the methodology of step by step forming of this feature are made, the main criteria (motivational, substantial, volitional) and factors, pedagogical conditions of forming of the senior preschool children's speech activity in process of teaching English are also defined in thesis. They are: communicative tendency of the teaching process, taking into account the age-specific features of children, differentiation and individualization of teaching, organized in interactive mode, presence of children's positive emotional stimulus.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМаріупольський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectангломовна мовленнєва активністьuk
dc.subjectмотиваційний критерійuk
dc.subjectзмістовий критерійuk
dc.subjectвольовий критерійuk
dc.subjectкомунікативна спрямованістьuk
dc.subjectдиференційовано-індивідуалізований підхідuk
dc.subjectемоційні стимули навчанняuk
dc.subjectforeign speech activityuk
dc.subjectcriteria: motivationaluk
dc.subjectsubstantialuk
dc.subjectvolitionaluk
dc.subjectcommunicative tendencyuk
dc.subjectdifferentiation and individualization of teachinguk
dc.subjectemotional stimulus of teachinguk
dc.titleФормування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мовиuk
dc.title.alternativeFormation of speech activity of children of the senior preschool age in the process of teaching Englishuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БОЙКО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА .pdf4.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.