Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/290
Title: Професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання
Other Titles: Professional training of social educators using electronic teaching aids
Authors: Боднар, Лілія Василівна
Bodnar, Liliya Vasylivna
Keywords: електронні засоби навчання
електронний підручник
віртуальні засоби навчання
підготовленість соціальних педагогів до професійної діяльності
electronic teaching means
electronic textbook
virtual teaching of means
preparedness of social teachers to professional activity
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Боднар, Л. В. Професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Василівна Боднар; наук. кер. І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 247 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі професійної підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання. Розкрито сутність електронних засобів навчання у професійній підготовці соціальних педагогів, професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання, а також електронний підручник у професійній підготовці соціальних педагогів; уточнено сутність понять віртуальних засобів навчання і підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності, з’ясовано їх структуру. Теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови сформованості підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності із застосуванням електронних засобів навчання. Виявлено критерії із показниками підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання. The dissertation is devoted to the problems of the professional training social teachers of the usage electronic teaching means. The results of research became revealing of the definition of concepts „electronic teaching means of the professional training social teachers” and „electronic textbook in professional training social teachers”; essence of concepts of „virtual teaching of means” and „preparedness of social teachers to professional activity”, found out their structure. In our investigation the criteria and level characteristics of the preparedness of social teachers to professional activity. It is experimentally proved the effectiveness of the structurally-functional model of training of social teachers of the usage electronic teaching means.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/290
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БОДНАР ЛІЛІЯ ВАСИЛІВНА.pdf3.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.