Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Лілія Василівна-
dc.contributor.authorBodnar, Liliya Vasylivna-
dc.date.accessioned2018-09-10T12:52:48Z-
dc.date.available2018-09-10T12:52:48Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБоднар, Л. В. Професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Василівна Боднар; наук. кер. І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 247 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/290-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячено проблемі професійної підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання. Розкрито сутність електронних засобів навчання у професійній підготовці соціальних педагогів, професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання, а також електронний підручник у професійній підготовці соціальних педагогів; уточнено сутність понять віртуальних засобів навчання і підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності, з’ясовано їх структуру. Теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови сформованості підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності із застосуванням електронних засобів навчання. Виявлено критерії із показниками підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання. The dissertation is devoted to the problems of the professional training social teachers of the usage electronic teaching means. The results of research became revealing of the definition of concepts „electronic teaching means of the professional training social teachers” and „electronic textbook in professional training social teachers”; essence of concepts of „virtual teaching of means” and „preparedness of social teachers to professional activity”, found out their structure. In our investigation the criteria and level characteristics of the preparedness of social teachers to professional activity. It is experimentally proved the effectiveness of the structurally-functional model of training of social teachers of the usage electronic teaching means.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectелектронні засоби навчанняuk
dc.subjectелектронний підручникuk
dc.subjectвіртуальні засоби навчанняuk
dc.subjectпідготовленість соціальних педагогів до професійної діяльностіuk
dc.subjectelectronic teaching meansuk
dc.subjectelectronic textbookuk
dc.subjectvirtual teaching of meansuk
dc.subjectpreparedness of social teachers to professional activityuk
dc.titleПрофесійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчанняuk
dc.title.alternativeProfessional training of social educators using electronic teaching aidsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БОДНАР ЛІЛІЯ ВАСИЛІВНА.pdf3.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.