Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/289
Назва: Психологічні чинники навчання кульової стрільби майбутнього офіцера
Інші назви: Psychological factors in shooting bullets future officer
Автори: Богуш, Ольга Юріївна
Bogush, Olga Yuryivna
Ключові слова: навчання
психологія вчинку
психологічні чинники
майбутні офіцери
вищий військовий навчальний заклад
модель
програма
психологічне супроводження
teaching
psychology of an action
psychological factors
future military officers
military higher educational institution
the model
the programme
psychological support
formation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Військова академія (м. Одеса)
Бібліографічний опис: Психологічні чинники навчання кульової стрільби майбутнього офіцера [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ольга Юріївна Богуш; наук. кер. Л. А. Снігур; Військова академія. – Одеса, 2016. – 209 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Одеса, 2016. Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників навчання майбутніх офіцерів кульовій стрільбі. У роботі вперше визначені рівні ефективності навчання кульовій стрільбі в умовах вищого військового навчального закладу та виявлено їх залежність від психологічних чинників. Обґрунтовано та розроблено модель вчинкової активності у навчанні кульовій стрільбі. Наведені результати формувального експерименту при застосуванні авторської програми діяльнісно-особистісного психологічного супроводження навчання кульовій стрільбі. За результатами дослідження психологічних чинників встановлено, що ефективність навчання значною мірою зумовлена групами психологічних чинників, які значущо впливають на ефективність навчання майбутніх офіцерів в умовах вищого військового навчального закладу – ситуативними, мотиваційними, діяльними та післядіяльними. Запропоновано і апробовано програму діяльнісно-особистісного психологічного супроводження майбутніх офіцерів навчання кульовій стрільбі у вищому військовому навчальному заклад. The thesis is devoted to investigating psychological factors of teaching rifle and pistol shooting to future military officers. The paper is the first to identify the levels of efficiency of teaching rifle and pistol shooting at military higher educational institutions and their dependence on psychological factors. The model of action-related activity in teaching rifle and pistol shooting have been substantiated and elaborated. The results of the formative experiment in the implementation of the author’s programme for activity-related and personal psychological support of teaching rifle and pistol shooting have been represented. According to the results of investigating psychological factors, it has been found that teaching efficiency is significantly determined by a group of psychological factors affecting the efficiency of training future military officers at military higher educational institutions, in particular situational, motivational, activity and after-activity factors. The programme for personal and activity-related psychological support for future military officers who are taught rifle and pistol shooting at military higher educational institution has been proposed and tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/289
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БОГУШ ОЛЬГА ЮРІЇВНА.pdf2.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.