Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогуш, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorBogush, Olga Yuryivna-
dc.date.accessioned2018-09-10T12:47:39Z-
dc.date.available2018-09-10T12:47:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПсихологічні чинники навчання кульової стрільби майбутнього офіцера [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ольга Юріївна Богуш; наук. кер. Л. А. Снігур; Військова академія. – Одеса, 2016. – 209 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/289-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Одеса, 2016. Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників навчання майбутніх офіцерів кульовій стрільбі. У роботі вперше визначені рівні ефективності навчання кульовій стрільбі в умовах вищого військового навчального закладу та виявлено їх залежність від психологічних чинників. Обґрунтовано та розроблено модель вчинкової активності у навчанні кульовій стрільбі. Наведені результати формувального експерименту при застосуванні авторської програми діяльнісно-особистісного психологічного супроводження навчання кульовій стрільбі. За результатами дослідження психологічних чинників встановлено, що ефективність навчання значною мірою зумовлена групами психологічних чинників, які значущо впливають на ефективність навчання майбутніх офіцерів в умовах вищого військового навчального закладу – ситуативними, мотиваційними, діяльними та післядіяльними. Запропоновано і апробовано програму діяльнісно-особистісного психологічного супроводження майбутніх офіцерів навчання кульовій стрільбі у вищому військовому навчальному заклад. The thesis is devoted to investigating psychological factors of teaching rifle and pistol shooting to future military officers. The paper is the first to identify the levels of efficiency of teaching rifle and pistol shooting at military higher educational institutions and their dependence on psychological factors. The model of action-related activity in teaching rifle and pistol shooting have been substantiated and elaborated. The results of the formative experiment in the implementation of the author’s programme for activity-related and personal psychological support of teaching rifle and pistol shooting have been represented. According to the results of investigating psychological factors, it has been found that teaching efficiency is significantly determined by a group of psychological factors affecting the efficiency of training future military officers at military higher educational institutions, in particular situational, motivational, activity and after-activity factors. The programme for personal and activity-related psychological support for future military officers who are taught rifle and pistol shooting at military higher educational institution has been proposed and tested.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВійськова академія (м. Одеса)uk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectпсихологія вчинкуuk
dc.subjectпсихологічні чинникиuk
dc.subjectмайбутні офіцериuk
dc.subjectвищий військовий навчальний закладuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпрограмаuk
dc.subjectпсихологічне супроводженняuk
dc.subjectteachinguk
dc.subjectpsychology of an actionuk
dc.subjectpsychological factorsuk
dc.subjectfuture military officersuk
dc.subjectmilitary higher educational institutionuk
dc.subjectthe modeluk
dc.subjectthe programmeuk
dc.subjectpsychological supportuk
dc.subjectformationuk
dc.titleПсихологічні чинники навчання кульової стрільби майбутнього офіцераuk
dc.title.alternativePsychological factors in shooting bullets future officeruk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БОГУШ ОЛЬГА ЮРІЇВНА.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.