Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/273
Назва: Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України
Інші назви: Preparation of Future History Teachers for Ethno-Cultural Activity with Students in Southern Ukraine
Автори: Бігунова, Юлія Володимирівна
Bihunova, Julia Volodymyrivna
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів історії
етнокультурна діяльність
полікультурна освіта
підготовленість майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України
педагогічні умови
preparation of future teachers of history
ethno-cultural activities
multicultural education
readiness of future teachers of history to ethno-cultural activities with students in southern Ukraine
pedagogical conditions
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Володимирівна Бігунова; наук. кер. Л. Г. Яновська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 225 с
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України (збагачення нормативних навчальних дисциплін історичних факультетів ВНЗ етнокультурним змістом; забезпечення позитивних міжнаціональних взаємовідносин студентів і викладачів у полікультурному освітньому середовищі; занурення майбутніх учителів історії в активну етнокультурну діяльність); визначено критерії підготовленості майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України (знаннєвий, діяльнісний, емоційно-ціннісний) з відповідними показниками; схарактеризовано рівні підготовленості майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України (достатній, задовільний, низький); розроблено та апробовано модель і методику підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України, що обіймала інформаційно-когнітивний, мотиваційно-рефлексивний, діяльнісно-проектувальний етапи; уточнено поняття «полікультурна освіта», «етнокультурна діяльність учителів історії». Thesis for the first time defines pedagogical conditions for preparation of history teachers for ethnic and cultural activities with students in the South of Ukraine (enrichment of normative disciplines of historical faculties of higher educational establishments with ethno-cultural content; providing positive international relations between students and teachers in the multicultural educational environment; immersion of future history teachers in active ethnocultural activities); there have been defined criteria of readiness of future teachers of history to ethno-cultural activities with students in the South of Ukraine (knowledge, activity, emotional and value-conscious) with appropriate indicators; there have been determined the level of preparedness of future teachers of history to ethno-cultural activities with students in the South of Ukraine (sufficient, satisfactory, low); there have been developed and tested a model and methodology for preparation of future history teachers for conducting ethnic and cultural activities with students in the South of Ukraine; There has been specified the concept of «multicultural education», «ethno-cultural activity».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/273
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БІГУНОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (1).pdf2.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.