Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/273
Title: Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України
Other Titles: Preparation of Future History Teachers for Ethno-Cultural Activity with Students in Southern Ukraine
Authors: Бігунова, Юлія Володимирівна
Bihunova, Julia Volodymyrivna
Keywords: підготовка майбутніх учителів історії
етнокультурна діяльність
полікультурна освіта
підготовленість майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України
педагогічні умови
preparation of future teachers of history
ethno-cultural activities
multicultural education
readiness of future teachers of history to ethno-cultural activities with students in southern Ukraine
pedagogical conditions
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Володимирівна Бігунова; наук. кер. Л. Г. Яновська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 225 с
Abstract: У дисертації вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України (збагачення нормативних навчальних дисциплін історичних факультетів ВНЗ етнокультурним змістом; забезпечення позитивних міжнаціональних взаємовідносин студентів і викладачів у полікультурному освітньому середовищі; занурення майбутніх учителів історії в активну етнокультурну діяльність); визначено критерії підготовленості майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України (знаннєвий, діяльнісний, емоційно-ціннісний) з відповідними показниками; схарактеризовано рівні підготовленості майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України (достатній, задовільний, низький); розроблено та апробовано модель і методику підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності з учнями на півдні України, що обіймала інформаційно-когнітивний, мотиваційно-рефлексивний, діяльнісно-проектувальний етапи; уточнено поняття «полікультурна освіта», «етнокультурна діяльність учителів історії». Thesis for the first time defines pedagogical conditions for preparation of history teachers for ethnic and cultural activities with students in the South of Ukraine (enrichment of normative disciplines of historical faculties of higher educational establishments with ethno-cultural content; providing positive international relations between students and teachers in the multicultural educational environment; immersion of future history teachers in active ethnocultural activities); there have been defined criteria of readiness of future teachers of history to ethno-cultural activities with students in the South of Ukraine (knowledge, activity, emotional and value-conscious) with appropriate indicators; there have been determined the level of preparedness of future teachers of history to ethno-cultural activities with students in the South of Ukraine (sufficient, satisfactory, low); there have been developed and tested a model and methodology for preparation of future history teachers for conducting ethnic and cultural activities with students in the South of Ukraine; There has been specified the concept of «multicultural education», «ethno-cultural activity».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/273
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БІГУНОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (1).pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.