Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Назва: Етичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістю
Інші назви: Ethical aspect of the use of advertising as a communicative technology of manipulation of consciousness
Автори: Согорін, Андрій Анатолійович
Ключові слова: максимально можлива відкритість
маніпуляція
етичність реклами
сугестивний елемент рекламного впливу
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Согорін А. А. Етичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістю / А. А. Согорін // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 74-75.
Короткий огляд (реферат): Маніпуляція, безсумнівно, є частиною переконувального впливу комунікативного процесу. Але переконання інших, як відомо, насправді не є злочином □ навпаки, це частина нормального людського спілкування. Проблема виникає тоді, коли вплив виходить за межі корисності і гідності переконуваних. Саме в цьому випадку вплив можна охарактеризувати як маніпулятивний
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sogorin.pdf134.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.