Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСогорін, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-07-31T09:56:03Z-
dc.date.available2019-07-31T09:56:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСогорін А. А. Етичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістю / А. А. Согорін // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 74-75.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735-
dc.description.abstractМаніпуляція, безсумнівно, є частиною переконувального впливу комунікативного процесу. Але переконання інших, як відомо, насправді не є злочином □ навпаки, це частина нормального людського спілкування. Проблема виникає тоді, коли вплив виходить за межі корисності і гідності переконуваних. Саме в цьому випадку вплив можна охарактеризувати як маніпулятивнийuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмаксимально можлива відкритістьuk
dc.subjectманіпуляціяuk
dc.subjectетичність рекламиuk
dc.subjectсугестивний елемент рекламного впливуuk
dc.titleЕтичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістюuk
dc.title.alternativeEthical aspect of the use of advertising as a communicative technology of manipulation of consciousnessuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sogorin.pdf134.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.