Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Title: Етичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістю
Other Titles: Ethical aspect of the use of advertising as a communicative technology of manipulation of consciousness
Authors: Согорін, Андрій Анатолійович
Keywords: максимально можлива відкритість
маніпуляція
етичність реклами
сугестивний елемент рекламного впливу
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Согорін А. А. Етичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістю / А. А. Согорін // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 74-75.
Abstract: Маніпуляція, безсумнівно, є частиною переконувального впливу комунікативного процесу. Але переконання інших, як відомо, насправді не є злочином □ навпаки, це частина нормального людського спілкування. Проблема виникає тоді, коли вплив виходить за межі корисності і гідності переконуваних. Саме в цьому випадку вплив можна охарактеризувати як маніпулятивний
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sogorin.pdf134.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.