Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/271
Title: Методика розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів
Other Titles: Methodology of the development of coherent dialogical broadcasting of first-graders in the process of working out of artistic texts of different genres
Authors: Бєляєва, Олександра Вікторівна
Belyayeva, Oleksandra Viktorivna
Keywords: зв’язне мовлення
діалог
зв’язне діалогічне мовлення
художній текст
діалогічний знак
першокласники
coherent speaking
dialog
coherent dialog speaking
fiction text
development of speaking
Issue Date: 2009
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Методика розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Олександра Вікторівна Бєляєва; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009
Abstract: У дисертації досліджувалася проблема розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання текстів різних жанрів. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель розвитку зв’язного діалогічного мовлення у першому класі загальноосвітньої школи, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: когнітивно-репродуктивного, ініціативно-продуктивного, ініціативно-творчого і творчо-імпровізаторського; визначено педагогічні умови, що передбачали ефективний розвиток діалогічного мовлення першокласників засобами текстів різних жанрів, виявлено критерії розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників (ініціативність спілкування, репродуктивно-творче діалогізування, мовленнєво-змістовий) з їх показниками, схарактеризовано вихідні рівні розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників: високий, достатній, задовільний, низький, у стані формування. The thesis deals with the problem of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils in the process of working with texts of different genres. The experimental methods of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils at schools of general education has been developed and scientifically validated, that consists of four interrelated stages: cognitive-reproductive, initiative-productive, initiative-creative and creative-improvisational; pedagogical conditions making provision for effective development of coherent dialogic speaking of first-year pupils by means of texts of different genres have been identified; the criteria of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils (initiative, reproductive and creative dialogic speaking, language and semantic) have been disclosed with their indicators; initial levels of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils have been characterized: high, sufficient, satisfactory, low, in the state of formation
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/271
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бєляєва Олександра Вікторівна (1).pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.