Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБєляєва, Олександра Вікторівна-
dc.contributor.authorBelyayeva, Oleksandra Viktorivna-
dc.date.accessioned2018-09-07T13:30:46Z-
dc.date.available2018-09-07T13:30:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМетодика розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Олександра Вікторівна Бєляєва; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/271-
dc.description.abstractУ дисертації досліджувалася проблема розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання текстів різних жанрів. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель розвитку зв’язного діалогічного мовлення у першому класі загальноосвітньої школи, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: когнітивно-репродуктивного, ініціативно-продуктивного, ініціативно-творчого і творчо-імпровізаторського; визначено педагогічні умови, що передбачали ефективний розвиток діалогічного мовлення першокласників засобами текстів різних жанрів, виявлено критерії розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників (ініціативність спілкування, репродуктивно-творче діалогізування, мовленнєво-змістовий) з їх показниками, схарактеризовано вихідні рівні розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників: високий, достатній, задовільний, низький, у стані формування. The thesis deals with the problem of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils in the process of working with texts of different genres. The experimental methods of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils at schools of general education has been developed and scientifically validated, that consists of four interrelated stages: cognitive-reproductive, initiative-productive, initiative-creative and creative-improvisational; pedagogical conditions making provision for effective development of coherent dialogic speaking of first-year pupils by means of texts of different genres have been identified; the criteria of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils (initiative, reproductive and creative dialogic speaking, language and semantic) have been disclosed with their indicators; initial levels of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils have been characterized: high, sufficient, satisfactory, low, in the state of formationuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзв’язне мовленняuk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectзв’язне діалогічне мовленняuk
dc.subjectхудожній текстuk
dc.subjectдіалогічний знакuk
dc.subjectпершокласникиuk
dc.subjectcoherent speakinguk
dc.subjectdialoguk
dc.subjectcoherent dialog speakinguk
dc.subjectfiction textuk
dc.subjectdevelopment of speakinguk
dc.titleМетодика розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрівuk
dc.title.alternativeMethodology of the development of coherent dialogical broadcasting of first-graders in the process of working out of artistic texts of different genresuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бєляєва Олександра Вікторівна (1).pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.