Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/267
Назва: Методика формування Англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей
Інші назви: Method of formation English-language oral discourse competence for students of language specialties
Автори: Бершадська, Ніна Сергіївна
Bershadska, Nina Sergyivna
Ключові слова: англомовна усна дискурсивна компетенція
типи дискурсів
система вправ
експериментальна модель
методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей
English oral discourse competence
discourse types
system of exercises
experimental model
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ніна Сергіївна Бершадська; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 309 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей, що розуміється як здатність мовної особистості будувати, сприймати та інтерпретувати цілісні монологічні та діалогічні усні дискурси англійською мовою відповідно до комунікативного наміру в межах професійного педагогічного спілкування з урахуванням специфіки їх семантико-прагматичної і граматичної організації на макро- і мікрорівнях та взаємозв’язку екстралінгвістичних і лінгвістичних факторів. Визначено критерії, показники та рівні сформованості англомовної усної дискурсивної компетенції; науково обґрунтовано й експериментально апробовано методику формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей; розроблено експериментальну модель і систему вправ із формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей; укладено методичні рекомендації щодо формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей. The thesis deals with the issue of English oral discourse competence development of students majoring in languages. English oral discourse competence is defined as the ability to build, perceive and interpret integral monologic and dialogic oral discourses in English according to the communicative intention of the speaker within the professional pedagogical communication considering the peculiarity of their semantic-pragmatic and grammatical organization at macro- and microlevels and the interaction of extralinguistic and linguistic factors. The criteria, evaluative indicators and the levels of developing English oral discourse competence have been defined. The methodology, the experimental model and the system of exercises of English oral discourse competence development of students majoring in languages have been elaborated and introduced into practice. The methodological recommendations concerning English oral discourse competence development of students majoring in languages have been developed. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/267
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БЕРШАДСЬКА НІНА СЕРГІЇВНА (1).pdf3.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.