Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБершадська, Ніна Сергіївна-
dc.contributor.authorBershadska, Nina Sergyivna-
dc.date.accessioned2018-09-07T13:04:35Z-
dc.date.available2018-09-07T13:04:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМетодика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ніна Сергіївна Бершадська; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 309 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/267-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей, що розуміється як здатність мовної особистості будувати, сприймати та інтерпретувати цілісні монологічні та діалогічні усні дискурси англійською мовою відповідно до комунікативного наміру в межах професійного педагогічного спілкування з урахуванням специфіки їх семантико-прагматичної і граматичної організації на макро- і мікрорівнях та взаємозв’язку екстралінгвістичних і лінгвістичних факторів. Визначено критерії, показники та рівні сформованості англомовної усної дискурсивної компетенції; науково обґрунтовано й експериментально апробовано методику формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей; розроблено експериментальну модель і систему вправ із формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей; укладено методичні рекомендації щодо формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей. The thesis deals with the issue of English oral discourse competence development of students majoring in languages. English oral discourse competence is defined as the ability to build, perceive and interpret integral monologic and dialogic oral discourses in English according to the communicative intention of the speaker within the professional pedagogical communication considering the peculiarity of their semantic-pragmatic and grammatical organization at macro- and microlevels and the interaction of extralinguistic and linguistic factors. The criteria, evaluative indicators and the levels of developing English oral discourse competence have been defined. The methodology, the experimental model and the system of exercises of English oral discourse competence development of students majoring in languages have been elaborated and introduced into practice. The methodological recommendations concerning English oral discourse competence development of students majoring in languages have been developed. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectангломовна усна дискурсивна компетенціяuk
dc.subjectтипи дискурсівuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectекспериментальна модельuk
dc.subjectметодика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностейuk
dc.subjectEnglish oral discourse competenceuk
dc.subjectdiscourse typesuk
dc.subjectsystem of exercisesuk
dc.subjectexperimental modeluk
dc.titleМетодика формування Англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностейuk
dc.title.alternativeMethod of formation English-language oral discourse competence for students of language specialtiesuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БЕРШАДСЬКА НІНА СЕРГІЇВНА (1).pdf3.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.