Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2598
Назва: Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів
Інші назви: Scientific-theoretical and practical components of the future pe teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren
Автори: Джуринський, Петро Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Ключові слова: здоров’язберігаюча освіта
культура здоров’я
оздоровча освіта
критерії професійної підготовленості
рівні професійної готовності
Health-saving education
culture of health
health-improving education
criteria of professional readiness
levels of professional readiness
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Джуринський П.Б. Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. / П.Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 155-166.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті критерії науково-теоретичного та практичного компонентів професійної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. Установлено, що вчитель, який володіє рефлексивними вміннями, здатний визначати й оцінювати рівень сформованості особистої культури здоров’я й оздоровчої освіти школярів, вивчати й контролювати емоційний стан всіх суб’єктів взаємодії, оцінювати результативність оздоровчих технологій. In the article the criteria of scientific-theoretical and practical components the future PE teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren have been analysed.The teacher, who has ref lective skills, can evaluate the levels of formation of personal culture of health and health-improving education of pupils, study and supervise the emotional state of all subjects of the interaction, estimate the productivity of health-improving technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2598
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PetrDzhurinsky.pdf552.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.