Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2598
Title: Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів
Other Titles: Scientific-theoretical and practical components of the future pe teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren
Authors: Джуринський, Петро Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Keywords: здоров’язберігаюча освіта
культура здоров’я
оздоровча освіта
критерії професійної підготовленості
рівні професійної готовності
Health-saving education
culture of health
health-improving education
criteria of professional readiness
levels of professional readiness
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Джуринський П.Б. Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. / П.Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 155-166.
Abstract: В статті розглянуті критерії науково-теоретичного та практичного компонентів професійної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. Установлено, що вчитель, який володіє рефлексивними вміннями, здатний визначати й оцінювати рівень сформованості особистої культури здоров’я й оздоровчої освіти школярів, вивчати й контролювати емоційний стан всіх суб’єктів взаємодії, оцінювати результативність оздоровчих технологій. In the article the criteria of scientific-theoretical and practical components the future PE teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren have been analysed.The teacher, who has ref lective skills, can evaluate the levels of formation of personal culture of health and health-improving education of pupils, study and supervise the emotional state of all subjects of the interaction, estimate the productivity of health-improving technologies.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2598
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetrDzhurinsky.pdf552.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.