Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжуринський, Петро Борисович-
dc.contributor.authorDzhurynskii, Petro Borysovych-
dc.date.accessioned2019-07-23T13:02:47Z-
dc.date.available2019-07-23T13:02:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДжуринський П.Б. Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. / П.Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 155-166.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2598-
dc.description.abstractВ статті розглянуті критерії науково-теоретичного та практичного компонентів професійної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. Установлено, що вчитель, який володіє рефлексивними вміннями, здатний визначати й оцінювати рівень сформованості особистої культури здоров’я й оздоровчої освіти школярів, вивчати й контролювати емоційний стан всіх суб’єктів взаємодії, оцінювати результативність оздоровчих технологій. In the article the criteria of scientific-theoretical and practical components the future PE teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren have been analysed.The teacher, who has ref lective skills, can evaluate the levels of formation of personal culture of health and health-improving education of pupils, study and supervise the emotional state of all subjects of the interaction, estimate the productivity of health-improving technologies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectздоров’язберігаюча освітаuk
dc.subjectкультура здоров’яuk
dc.subjectоздоровча освітаuk
dc.subjectкритерії професійної підготовленостіuk
dc.subjectрівні професійної готовностіuk
dc.subjectHealth-saving educationuk
dc.subjectculture of healthuk
dc.subjecthealth-improving educationuk
dc.subjectcriteria of professional readinessuk
dc.subjectlevels of professional readinessuk
dc.titleНауково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярівuk
dc.title.alternativeScientific-theoretical and practical components of the future pe teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetrDzhurinsky.pdf552.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.