Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2578
Назва: Методика формування музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано
Інші назви: Methodology of formation of future music teachers’ musical-performing self-control in the process of learning piano playing
Автори: Грінченко, Алла Миколаївна
Grinchenko, Alla Mykolaivna
Ключові слова: методика
формування
музично-виконавський самоконтроль
майбутні учителі музики
процес навчання гри на фортепіано
methodology
self-control
musical-performing self-control
future music teachers
process of learning piano playing
Дата публікації: 2018
Видавництво: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Грінченко А. М. Методика формування музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Алла Миколаївна Грінченко; наук. кер. О. Є. Реброва; ДЗ «Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка». – Суми, 2018. – 278 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація є комплексним дослідженням проблеми формування музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано. Розкрито механізми функціонування самоконтролю як міждисциплінарного феномену. Визначено сутність та компонентну структуру музично-виконавського самоконтролю в проекції навчання гри на фортепіано майбутніх учителів музики. Розроблено методику формування музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано. Визначено критерії, показники та рівні сформованості музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано. Експериментально перевірено ефективність методики формування музично-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано . The thesis is a comprehensive study of the problem of formation of future music teachers’ musical-performing self-control in the process of learning piano playing. The essence of the phenomenon of self-control and the concept of “musical-performing self-control” is revealed in the dissertation. It is proved that functioning of self-control depends on the psycho-physiological and cognitive processes of the individual. The essence of the concept of “musical-performing self-control” is determined, in the research it is a conscious, dynamic process, which develops on the basis of natural inclinations and psychological features of a musician-performer, and synthesizes concentration of musical hearing, attention, will, aimed at critical evaluation and correction of his own musical performance of the work concerning its correspondence to the imaginary standard and the intended performing interpretation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2578
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis Грінченко (1).pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.