Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2572
Назва: Застосування комп’ютерних симуляцій при вивченні розділу «оптика» : методичні рекомендації для студентів
Інші назви: The use of computer simulations when studying the section "Optics" methodical recommendations for students
Автори: Совкова, Тетяна Сократівна
Sovkova, Tetiana Sokrativna
Ключові слова: методичні рекомендації
комп’ютерні симуляції
оптика
віртуальний фізичний практикум
комп’ютеризований експеримент
віртуальні лабораторії
methodical recommendations
computer simulations
optics
virtual physical practice
computerized experiment
virtual labs
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Совкова Т. С. Застосування комп’ютерних симуляцій при вивченні розділу «оптика» : методичні рекомендації для студентів / Т. С. Совкова; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», каф. фізики. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2018. – 25 с.
Короткий огляд (реферат): В даній методичній розробці представлені рекомендації до впровадження у навчання віртуальних симуляцій з оптичних явищ при різних формах організації навчального процесу. Особливе значення, в тому числі в навчанні фізики, набуває експеримент, який є критерієм правильності теоретичної моделі фізичних явищ. Впровадження у навчальний процес в педагогічному університеті таких методів навчання фізики, як комп’ютеризований та віртуальний експеримент, поєднання реального й віртуального експерименту, створює умови для активної пізнавальної і практично зорієнтованої діяльності студентів. In this methodical work the recommendations for the introduction of teaching virtual simulations on optical phenomena in various forms of organization of the educational process are presented. Particular importance, including in the study of physics, becomes an experiment, which is a criterion for the correctness of the theoretical model of physical phenomena. Implementation of such methods of teaching physics as a computerized and virtual experiment in a pedagogical university, a combination of real and virtual experiment, creates conditions for active cognitive and practically oriented student activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2572
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sovkova Tetiana Sokrativna.pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.