Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2572
Title: Застосування комп’ютерних симуляцій при вивченні розділу «оптика» : методичні рекомендації для студентів
Other Titles: Применение компьютерных симуляций при изучении раздела «оптика» : методические рекомендации для студентов
The use of computer simulations when studying the section "Optics" methodical recommendations for students
Authors: Совкова, Тетяна Сократівна
Совкова, Татьяна Сократовна
Sovkova, Tetiana Sokrativna
Keywords: методичні рекомендації
комп’ютерні симуляції
оптика
віртуальний фізичний практикум
комп’ютеризований експеримент
віртуальні лабораторії
методические рекомендации
компьютерные симуляции
оптика
виртуальный физический практикум
компьютеризированный эксперимент
виртуальные лаборатории
methodical recommendations
computer simulations
optics
virtual physical practice
computerized experiment
virtual labs
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Совкова Т. С. Застосування комп’ютерних симуляцій при вивченні розділу «оптика» : методичні рекомендації для студентів / Т. С. Совкова; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», каф. фізики. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2018. – 25 с.
Abstract: В даній методичній розробці представлені рекомендації до впровадження у навчання віртуальних симуляцій з оптичних явищ при різних формах організації навчального процесу. Особливе значення, в тому числі в навчанні фізики, набуває експеримент, який є критерієм правильності теоретичної моделі фізичних явищ. Впровадження у навчальний процес в педагогічному університеті таких методів навчання фізики, як комп’ютеризований та віртуальний експеримент, поєднання реального й віртуального експерименту, створює умови для активної пізнавальної і практично зорієнтованої діяльності студентів. In this methodical work the recommendations for the introduction of teaching virtual simulations on optical phenomena in various forms of organization of the educational process are presented. Particular importance, including in the study of physics, becomes an experiment, which is a criterion for the correctness of the theoretical model of physical phenomena. Implementation of such methods of teaching physics as a computerized and virtual experiment in a pedagogical university, a combination of real and virtual experiment, creates conditions for active cognitive and practically oriented student activity. В данной методической разработке представлены рекомендации к внедрению в обучение виртуальных симуляций с оптических явлений при различных формах организации учебного процесса. Особое значение, в том числе в обучении физики, приобретает опыт, который является критерием правильности теоретической модели физических явлений. Внедрение в учебный процесс в педагогическом университете таких методов обучения физике, как компьютеризированный и виртуальный эксперимент, сочетание реального и виртуального эксперимента, создает условия для активной познавательной и практически ориентированной деятельности студентов.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2572
Appears in Collections:Кафедра фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sovkova Tetiana Sokrativna.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.