Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562
Назва: Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів
Інші назви: Methodological bases of future teachers’ training for health-saving activities with junior schoolchildren
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Ключові слова: методологія
аксіологічний підхід
системний підхід
особистісно-діяльнісний підхід
культурологічний підхід
methodology
axiological approach
systematic approach
ersonally activity approach
culturological approach
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Долинський Б. Т. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 16-20.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення здоров’язбережувальної діяльності з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. The article reveals methodological bases of future primary school teachers’ training for health.saving activities with junior schoolchildren in educational process of primary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolinsky Borys Tymofiyovych.pdf496.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.