Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562
Title: Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів
Other Titles: Methodological bases of future teachers’ training for health-saving activities with junior schoolchildren
Authors: Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Keywords: методологія
аксіологічний підхід
системний підхід
особистісно-діяльнісний підхід
культурологічний підхід
methodology
axiological approach
systematic approach
ersonally activity approach
culturological approach
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Долинський Б. Т. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 16-20.
Abstract: У статті висвітлюються методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення здоров’язбережувальної діяльності з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. The article reveals methodological bases of future primary school teachers’ training for health.saving activities with junior schoolchildren in educational process of primary school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky Borys Tymofiyovych.pdf496.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.