Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2019-07-19T10:39:44Z-
dc.date.available2019-07-19T10:39:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДолинський Б. Т. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 16-20.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення здоров’язбережувальної діяльності з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. The article reveals methodological bases of future primary school teachers’ training for health.saving activities with junior schoolchildren in educational process of primary school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectаксіологічний підхідuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectaxiological approachuk
dc.subjectsystematic approachuk
dc.subjectersonally activity approachuk
dc.subjectculturological approachuk
dc.titleМетодологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класівuk
dc.title.alternativeMethodological bases of future teachers’ training for health-saving activities with junior schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky Borys Tymofiyovych.pdf496.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.