Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2547
Назва: Принцип наступності в превентивній діяльності вчителя математики
Інші назви: The principle of continuity in the preventive work of the teacher of mathematics
Автори: Благодир, Л. А.
Ключові слова: математичні помилки учнів
превентивна діяльність вчителя
наступність
знання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Благодир Л. А. Принцип наступності в превентивній діяльності вчителя математики / Л. А. Благодир // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — C. 53-56.
Короткий огляд (реферат): Превентивна діяльність вчителя математики буде успішною, якщо така діяльність буде здійснюватись на всіх етапах вивчення шкільного курсу математики. Превентивная деятельность учителя математики будет успешной, если такая деятельность будет осуществляться на всех этапах изучения школьного курса математики. Preventive activities math teacher will be successful if such activities will be carried out at all stages of studying school course in mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2547
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blagodyr 2016.pdf413.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.