Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2547
Title: Принцип наступності в превентивній діяльності вчителя математики
Other Titles: The principle of continuity in the preventive work of the teacher of mathematics
Authors: Благодир, Л. А.
Keywords: математичні помилки учнів
превентивна діяльність вчителя
наступність
знання
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Благодир Л. А. Принцип наступності в превентивній діяльності вчителя математики / Л. А. Благодир // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — C. 53-56.
Abstract: Превентивна діяльність вчителя математики буде успішною, якщо така діяльність буде здійснюватись на всіх етапах вивчення шкільного курсу математики. Превентивная деятельность учителя математики будет успешной, если такая деятельность будет осуществляться на всех этапах изучения школьного курса математики. Preventive activities math teacher will be successful if such activities will be carried out at all stages of studying school course in mathematics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2547
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blagodyr 2016.pdf413.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.