Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2519
Назва: Цілісний підхід у підготовці майбутнього вчителя молодших класів
Інші назви: Holistic approach in future primary school teacher’s preparation
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Ключові слова: цілісний підхід
цілісність
підготовка вчителів початкової школи
olistic approach
integrity
primary school teacher’s training
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Долинський Б. Т. Цілісний підхід у підготовці майбутнього вчителя молодших класів / Б, Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 278-281.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається цілісний підхід до підготовки майбутнього вчителя початкових класів як методологічна основа організації дослідження; розкрито сутність понять «ціле» і «цілісність», погляди філософів і психологів на досліджувану проблему. The article reveals the holistic approach in future primary school teacher’s training as methodological foundation of a research organization; the essence of concepts “whole” and “integrity”, philosophers’ and psychologists’ views of the problem under consideration are exposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2519
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolinsky Borys Tymofiyovych.pdf497.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.