Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2519
Title: Цілісний підхід у підготовці майбутнього вчителя молодших класів
Other Titles: Holistic approach in future primary school teacher’s preparation
Authors: Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Keywords: цілісний підхід
цілісність
підготовка вчителів початкової школи
olistic approach
integrity
primary school teacher’s training
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Долинський Б. Т. Цілісний підхід у підготовці майбутнього вчителя молодших класів / Б, Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 278-281.
Abstract: У статті розглядається цілісний підхід до підготовки майбутнього вчителя початкових класів як методологічна основа організації дослідження; розкрито сутність понять «ціле» і «цілісність», погляди філософів і психологів на досліджувану проблему. The article reveals the holistic approach in future primary school teacher’s training as methodological foundation of a research organization; the essence of concepts “whole” and “integrity”, philosophers’ and psychologists’ views of the problem under consideration are exposed
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2519
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky Borys Tymofiyovych.pdf497.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.