Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2491
Назва: До проблеми наступності навчання геометрії у внз
Інші назви: To the problem of the succession of learning geometry in high school
Автори: Красницький, М. П.
Ключові слова: геометрія
компетенції
завдання
студенти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Красницький М. П. До проблеми наступності навчання геометрії у ВНЗ // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 177-180.
Короткий огляд (реферат): Виокремлено ряд чинників, які негативно впливають на формування геометричних компетенцій учнів, що в свою чергу ускладнює навчання у ВНЗ. Запропоновано технологію діагностики базової підготовки першокурсників. Выделены некоторые причины, негативно влияющие на формирование геометрических компетенций учащихся, которые в свою очередь усложняют обучение в ВУЗе. Предложена технология диагностики базовой подготовки первокурсников. It highlights some of the causes that affect the formation of students’ geometric competencies, which in turn complicate the learning at the university. It offers diagnostic technology of first year students’ basic knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2491
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krasnytskyi 2016.pdf427.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.