Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2491
Title: До проблеми наступності навчання геометрії у внз
Other Titles: To the problem of the succession of learning geometry in high school
Authors: Красницький, М. П.
Keywords: геометрія
компетенції
завдання
студенти
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Красницький М. П. До проблеми наступності навчання геометрії у ВНЗ // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 177-180.
Abstract: Виокремлено ряд чинників, які негативно впливають на формування геометричних компетенцій учнів, що в свою чергу ускладнює навчання у ВНЗ. Запропоновано технологію діагностики базової підготовки першокурсників. Выделены некоторые причины, негативно влияющие на формирование геометрических компетенций учащихся, которые в свою очередь усложняют обучение в ВУЗе. Предложена технология диагностики базовой подготовки первокурсников. It highlights some of the causes that affect the formation of students’ geometric competencies, which in turn complicate the learning at the university. It offers diagnostic technology of first year students’ basic knowledge.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2491
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasnytskyi 2016.pdf427.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.