Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасницький, М. П.-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:38:09Z-
dc.date.available2019-07-16T12:38:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрасницький М. П. До проблеми наступності навчання геометрії у ВНЗ // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 177-180.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2491-
dc.description.abstractВиокремлено ряд чинників, які негативно впливають на формування геометричних компетенцій учнів, що в свою чергу ускладнює навчання у ВНЗ. Запропоновано технологію діагностики базової підготовки першокурсників. Выделены некоторые причины, негативно влияющие на формирование геометрических компетенций учащихся, которые в свою очередь усложняют обучение в ВУЗе. Предложена технология диагностики базовой подготовки первокурсников. It highlights some of the causes that affect the formation of students’ geometric competencies, which in turn complicate the learning at the university. It offers diagnostic technology of first year students’ basic knowledge.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгеометріяuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.subjectзавданняuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleДо проблеми наступності навчання геометрії у внзuk
dc.title.alternativeTo the problem of the succession of learning geometry in high schooluk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krasnytskyi 2016.pdf427.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.