Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасницький, М. П.-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:38:09Z-
dc.date.available2019-07-16T12:38:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрасницький М. П. До проблеми наступності навчання геометрії у ВНЗ // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 177-180.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2491-
dc.description.abstractВиокремлено ряд чинників, які негативно впливають на формування геометричних компетенцій учнів, що в свою чергу ускладнює навчання у ВНЗ. Запропоновано технологію діагностики базової підготовки першокурсників. Выделены некоторые причины, негативно влияющие на формирование геометрических компетенций учащихся, которые в свою очередь усложняют обучение в ВУЗе. Предложена технология диагностики базовой подготовки первокурсников. It highlights some of the causes that affect the formation of students’ geometric competencies, which in turn complicate the learning at the university. It offers diagnostic technology of first year students’ basic knowledge.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгеометріяuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.subjectзавданняuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleДо проблеми наступності навчання геометрії у внзuk
dc.title.alternativeTo the problem of the succession of learning geometry in high schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasnytskyi 2016.pdf427.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.