Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2466
Назва: Деякі аспекти реалізації принципу наступності при вивченні математики
Інші назви: Some aspects of implementing the principle of succession in studying mathematics
Автори: Швай, О. Л.
Ключові слова: наступність
аналогія
порівняння
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Швай О. Л. Деякі аспекти реалізації принципу наступності при вивченні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано деякі методичні прийоми формування в учнів логічних прийомів порівняння та аналогії. Обґрунтовано важливість наступності та узгодженості методів з віковими та психологічними особливостями школярів. В статье проанализированы некоторые методческие приемы формирования в учащихся логических прийомов сравнения и аналогии. Обоснована важность преемственности и соответствя методов с возрастными и психологтческими особенностями школьников.The article analyses some methodical methods of formation of pupils' logical techniques of comparison and analogy. The importance of succession and consistency of methods with pupils' age and psychological peculiarities is justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2466
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shvai 2016.pdf410.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.