Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2466
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швай, О. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T11:25:32Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T11:25:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Швай О. Л. Деякі аспекти реалізації принципу наступності при вивченні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 135-138. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2466 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано деякі методичні прийоми формування в учнів логічних прийомів порівняння та аналогії. Обґрунтовано важливість наступності та узгодженості методів з віковими та психологічними особливостями школярів. В статье проанализированы некоторые методческие приемы формирования в учащихся логических прийомов сравнения и аналогии. Обоснована важность преемственности и соответствя методов с возрастными и психологтческими особенностями школьников.The article analyses some methodical methods of formation of pupils' logical techniques of comparison and analogy. The importance of succession and consistency of methods with pupils' age and psychological peculiarities is justified. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | аналогія | uk |
dc.subject | порівняння | uk |
dc.title | Деякі аспекти реалізації принципу наступності при вивченні математики | uk |
dc.title.alternative | Some aspects of implementing the principle of succession in studying mathematics | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shvai 2016.pdf | 410.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.